Totalul afișărilor de pagină

luni, 2 mai 2011

Şi se făcu martir mullahul

Ben Laden a fost ucis, Săftoiu e cel mai bun
Îţi vine să crezi că de aia au lovit americanii acum mullahul cu glonţul în cap, ca să vină tot felul de cretini să ne lămurească cum stau treburile cu lupta împotriva terorismului. Claudiu Săftoiu a zis cîteva banalităţi la Realitatea TV şi la Antena 3, apoi a felicitat guvernul SUA pentru modul de operare şi pentru "oportunitatea, potriveala momentului". El a mai declarat că militează pentru prudenţă în continuare. Obama urmează să-i dea un raport mai detaliat lui Săftoiu şi să-i ceară aprobarea pentru a-l trimite la Allah şi pe Gaddafi. Muammar, dă-te prins, te-ai pus rău cu analistul!

Fac şi eu ce pot, dar durează!
Mi-a pus gînd rău Săftoiu, ziceţi? Mă mut la ţară! 
Prietenii lui Săftoiu m-au învins

2 comentarii:

  1. Dar sa nu uitam ca baiatul asta destept in cap, zis si Elwis, a fost seful SIE! Tare? Sau ce?

    RăspundețiȘtergere
  2. Mă doare capul cînd îmi aduc aminte ce funcţie a avut Elwis ăsta în statul român. Bre, da' or fi fost beti cu totii cind l-au botezat? Chiar Elwis scrie in certificatul de nastere?

    RăspundețiȘtergere