Totalul afișărilor de pagină

luni, 2 iulie 2012

Politica de fete batrine si de curve smechere

Nu ma enervati! O fi bou, dar e boul nostru!




Care plagiat, minca-ti-as? Eu mi-s original!

 Am constatat, acum citeva zilisoare, inca o data, ca politica in tara Mioritei se face cu inima aprinsa, cu hormonii busculati si cu nervii in fierbere. Am scris citeva rinduri pe Facebook si am dat linkurile unor articole despre plagiatul cit casa al lui Victoras Ponta. Ma trezesc cu o cerere de prietenie si o accept. Apoi, imediat, persoana imi trimite un mesaj cam agramat in care spune cam asa: "Lasa ca nimeni nu e corect, la urma urmei, toti putem fi acuzati de plagiat! Credeam ca ati ramas un om integru, dar se vede ca ati fost atins de patima portocalie si de dragostea fata de acest pseudopresedinte Basescu" etc. Am tradus aproximativ si m-am straduit sa nu pun virgula intre subiect si predicat. Incerc sa dreg mohorul, sa nu-i zic vreo citeva mai repezite, auzite pe la caminele de nefamilisti. Explic ca nu am nicidecum patimi portocalii si ca nici nu pretuiesc mare lucru la Traian Basescu. Ei as! Las' ca stim noi mai bine! Si iar ma toaca. O mai dau oleaca pe dupa plop, apoi imi vad de-ale mele. Dar vrajmasul e vigilent, ma contreaza pe unde ma prinde. Eu ma implic, ca tot poporul internautic, in dramoleta Nastase enspe case si zgirieturile lui pe glanda. Scriu pe blogul meu un material in care o citez pe Veta lui Titirca Inima Rea, cind striga disperata amantului Chiriac sa nu se sinucida cu spanga: "Chiriac, daca vrei sa te omori, omoara-ma intii pe mine!" Persoana, fara simtul umorului si habar neavind de Caragiale, imi trimite un mesaj veninos : "Cu funie si cu sapun ai incercat?" Las mirlania sa zaca in borsul ei, crezuse respectiva ca acelea erau cuvintele mele, nu ale consoartei lui jupin Dumitrache. E adevarat ca plagiasem, nu pusesem ghilimelele, dar explicasem pentru prosti in text. Mai dau niste linkuri legate pe acelasi subiect al zgaibelor pe care le foloseste PSD-ul ca sa-l scape pe infractorul Nastase de pirnaie si ma someaza iar tanti: "Va rog sa ma scoateti de pe lista dumneavoastra de prieteni!" Pai, cum nu! Dupa ce te inviti in lista mea si ma iei cu glume de autobaza, vrei sa muncesc eu la un click pentru a scapa de pacoste? Acesta e un tip de sustinere partinica unde ratiunea e in concediu nelimitat. Anumiti oameni, inscrisi sau nu intr-un partid, sint pur si simplu topiti de amor si nu se poate discuta cu ei in contradictoriu despre obiectul iubirii lor, ca-ti iei o poseta peste ochi de nu te vezi. Ceea ce ma enerveaza e atitudinea curvelor politice, alea care fac taraboi de sustinere a lui Nastase sau Ponta din interes. Zice unul pe Facebook despre "martirul" Nastase cu fular: "Voi cum credeti ca s-a simtit el dupa 8 ani de hartuiala in Justitie?" Ne lasi, nene! Opt ani a utilizat infractorul toate tertipurile posibile ca sa scape de pedeapsa binemeritata (cam mica, dupa parerea mea si a altora), asa ca stim cine a hartuit pe cine. Intimplator, cunosc persoana care a postat comentariul, e fiul unui granguras PSD din Galati, angajat de taica-sau director bagator de seama la o regie locala pe care o pastorea. Golanasul tatii de bani gata se adresa astfel unui amic ce are o firma cu materiale de constructii: "Da-mi marfa cit vrei de scumpa pentru regia lu' tata, pune-ti de zece ori pretul daca vrei, numa' sa-mi dai si mie o parte din cistig!" Amicul meu zice ca n-a acceptat, i-a fost cam frica. Desigur, ipochimenul pesedist a gasit vreunul mai curajos ca sa vina de hac banului public. De aia spun, daca cei indragostiti sincer de vrajelile politicesti pot fi scuzati ca au mintea in ceata din cauza de hormoni, feromoni si alte alea care deschid robinetul cu iubire neconditionata, la panaramele alelalte care vintura mereu porcaria cu "hartuirea" si "drama" din familia Nastase e vorba doar de interes meschin si rapacitate. Primii sint oarecum benigni in cecitatea lor, dar ailalti sint penali de-a dreptul.

Un comentariu:

  1. Politica fiind o curva, politicienii sigur sunt niste curve notorii si ca orice curva ordinara doar amagesc. Omul de rand nu poate sau nu vrea sa inteleaga ca raul vine de la oamenii fara principii, de la hoti, de la curve, de la borfasi. In politica trebuie sa existe doar oameni de onoare, nu curve, nesimtiti, hoti si borfasi, pestele de la cap se impute.

    RăspundețiȘtergere