Totalul afișărilor de pagină

luni, 24 octombrie 2016

Facebook suspendă arbitrar conturi

 De cîteva zile, mi se întîmplă ceva ciudat. Vechi postări de-ale mele de pe Fb sînt raportate pentru nuditate, iar contul îmi este suspendat pe 24 de ore sau 3 zile. Ultima dată chiar în această seară. Fotografiile incriminate nu erau nicidecum indecente. Am făcut niște săpături, se pare că orice individ care nu te place poate să raporteze o postare de-a ta și iei obligatoriu pauză, chiar dacă nu ești vinovat de încălcarea standardelor Fb. Mă voi strădui să-mi recuperez materialele pe care le cred importante și am să părăsesc această rețea. Voi posta doar pe blog. Mă enervează să-mi fie suspendat contul din vini închipuite. Dacă cineva este interesat de ceea ce scriu, mă va găsi și aici, dacă nu, nu!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu